Sistemele de expunere au fost inventate din nevoia de vizibilitate în cadrul târgurilor, expozițiilor sau a altor evenimente culturale, sportive, caritabile, etc.
Această nevoie de vizibilitate se regăsește atât la companiile care vor să atragă atenția pentru a-și promova imaginea, produsele sau serviciile, dar și organizațiile non profit care prin imagine își promovează valorile și cauzele. Așadar, indiferent de entitatea pe care o reprezintă sistemele de expunere sunt un must atunci când se dorește o reprezentare vizibilă offline.
Sistemele de expunere sunt obligatorii pentru companii, mai ales în condițiile în care este recomandată includerea participării la cel puțin un târg pe an în mixul de marketing.
Beneficiile sistemelor de expunere
-Impact sustenabil: un sistem de expunere cu o grafică reprezentativă ajută la stabilirea legăturii și la memorarea unor elemente de identitate vizuală de către unii clienți potențiali.
-Susținere vizuală în timpul conferințelor
-Branding în afara expozițiilor: sistemele de expunere nu sunt rezervate expozițiilor. În pauzele dintre evenimente pot fi folosite la sediul firmei.